пʼятниця, 2 липня 2021 р.

Подарунок бібліотеці від автора

 




      Публічна бібліотека  Любешівської селищної ради отримала черговий подарунок.

   Фонд бібліотеки поповнився поетичною збіркою від нашого земляка Миколи Васильовича Савчука  «Чому я взявся за перо».

                                                   «Чому я взявся за перо?

                                                   Щоб вичистити свою душу,

                                                   Бо звергнути оте добро

                                                   З глибин душі таки я мушу…»

      Автор усією душою любить свій поліський край і завжди переймається його життям , його долею.Поезія Миколи Савчука пронизана невимовною любов’ю до кожного куточка Любешівщини, її природи.

                                                    Своєю рукою Отець прихилив

                                                    До Стоходу, наче дитину,

                                                    Маленьке містечко, мій Любешів,

                                                    Цю нашу Малу Батьківщину…

     Тож запрошуємо всіх бажаючих завітати до Публічної бібліотеки Любешівської селищної ради і ознайомитись зі збіркою поезії Миколи Савчука «Чому я взявся за перо».


Немає коментарів:

Дописати коментар