понеділок, 2 березня 2020 р.

Літературні посиденьки "Ні, я жива, я буду вічно жити"


   Леся Українка......  Це ніжне й дзвінке ім'я належить до найвеличніших імен нашого народу. Гордий дзвін її імені в серцях мільйонів людей. З нагоди 149 річниці від Дня народження Лесі Українки, 1 березня в бібліотеці-філії с Мукошин було організовано літературні посиденьки "Ні, я жива, я буду вічно жити, я в серці маю те, що не вмирає!" В бібліотеці була оформлена викладка літератури і виставка портретів - присвячені поетесі. Бібліотекар ознайомила присутніх з біографією Лесі Українки і її патріотичними та ліричними творами.  На захід була запрошена учитель української мови та літератури ЗЗСО "Мукошинська гімназія" Кравчук Тамара Герасимівна". Яка доповнила нашу зустріч цікавими розповідями про життя Лесі Українки. Відповідала на різні запитання читачів. А особливо цікаво було слухати про історію кохання поетеси. Зачитали лист Лесі Українки до Сергія Мержинського і ще декілька ліричних творів.  Приємна розмова продовжилась за ароматним кавуванням.







Немає коментарів:

Дописати коментар